Szkolenie 3ds Max: Essentials

czas trwania: 3 x 6 godzin (szkolenie weekendowe 2 x 8 godzin)

Szkolenie zostało przygotowane specjalnie dla szkół średnich i podstawowych. Zakres jest indywidualnie dostosowywany do profilu szkoły. Ceny również są indywidualnie ustalane, między innymi w oparcio o ilość uczestników, zakres tematyczno-godzinowy, miejsce szkolenia.

Ramowy program szkolenia:

WPROWADZENIE DO PROGRAMU
interfejs użytkownika
foldery związane z projektem (project folders)
operacje na plikach związanych ze sceną

ZARZĄDZANIE OBIEKTAMI
selekcja obiektów
transformacje
klonowanie obiektów (object cloning)
organizacja sceny i obiektów

TWORZENIE I MODYFIKACJA OBIEKTÓW 3D
tworzenie kształtów
edycja krzywych
korzystanie ze stosu modyfikatorów
tworzenie obiektów na podstawie krzywych i modyfikatorów
podstawowe modyfikatory

MODELOWANIE SIATEK
Low-Poly
różnice między Mesh a Polymesh
poziomy edycji
operacje na siatkach

PRZYGOTOWANIE SCENY
kamery (cameras)
rodzaje świateł
prosty system oświetlenia sceny

MATERIAŁY
materiały (materials)
praca z edytorem materiałów
material types (typy materiałów)

RENDER
okno renderingu (rendered frame window)
ustawienia renderingu
wybór silnika renderującego
formaty plików wyjściowych (rendering output choices)

Share on print
Share on facebook
Share on linkedin
Share on email