fbpx

Najczęściej zadawane pytania o szkolenia Autodesk on-line (FAQ)

Czy wystarczy Internet z sieci komórkowej? Co jeśli nie mam stałego łącza?

Wszystko zależy od tego, jak duży jest pakiet danych na Twoim koncie. Według naszych obliczeń, 1 godzina szkolenia online powoduje zużycie około 1 GB danych.

Nie mam kamerki w komputerze, czy to nie problem?

Właściwie kamera podczas szkolenia nie jest wymagana. Prowadzący używa połączenia video na początku, żeby się przywitać ale nie jest to konieczne, wystarczy dźwięk.

A jeśli nie dokończę kursu online, bo przerwie połączenie albo wyłączą prąd?

Jeśli szkolenie nie może być kontynuowane z przyczyn technicznych, to ustalamy dodatkowy termin dokończenia kursu zgodnie z liczbą godzin.

Kiedy i jak zapłacić za szkolenie?


Płatności dokonuje się przed rozpoczęciem kursu (tak samo, jak w przypadku szkoleń stacjonarnych), ale po sesji wprowadzającej. Płatności można dokonać online na konto bankowe albo za pośrednictwem płatności internetowych.

Czy otrzymam certyfikat ze szkolenia?

Tak, wszystkie szkolenia są certyfikowane. Biorąc aktywny udział w szkoleniu oraz wypełniając na koniec ankietę Autodesk, otrzymuje się oryginalny certyfikat.

Czy muszę mieć własną licencję na program Autodesk?

Nie jest to wymagane. Podczas sesji wprowadzającej szczegółowo wyjaśniamy, jak wypożyczyć i zainstalować licencję z naszych zasobów. Dodatkowo, otrzymasz email z prostą instrukcją, jak to zrobić.